Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kot S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Kot S. Evaluation of sports evens sponsoring results [Електронний ресурс] / S. Kot, M. Kucharski // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 1-2(1). - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_1-2(1)__22
| 2. |
Slusarczyk B. The supply chain of a tourism product [Електронний ресурс] / B. Slusarczyk, K. Smolag, S. Kot // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 197-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_23 Наведено огляд переваг і ризиків від введення ланцюга постачань з використанням Інтернету в галузі туризму. Розглянуто ланцюги постачань туристичного продукту (ТП) на обраних підприємствах Польщі, при цьому увагу приділено рівню співробітництва, перевагам і джерелам ризиків. Результати показали, що ланцюг постачань ТП не може ефективно виконувати свою роль без тісного співробітництва, що особливо важливо для готелів і туристичних агенцій. Продемонстровано, що вибір партнерів для ланцюга постачань базується на якості послуг, що надаються потенційними партнерами по сервісу, а також на їх надійності.
| 3. |
Kot S. Y. Signs of place in native American literature: affinity of indigenous space and text [Електронний ресурс] / S. Y. Kot // Accents and Paradoxes of Modern Philology. - 2017. - Iss. 2. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asspmp_2017_2_3
|
|
|